Seans Öncesi - Seans Esnası - Seans Sonrası Dikkat Etmenizi Önerdiğimiz Noktalar

16/12/2017 11:45

Merhaba,

Sağlıklı yaşam ve sağlıkla yaş almak hepimizin önceliği. Bizler de sitemizde, siz sevgili dostlarımıza, doğru ve gerçek bilgilerle sağlıklı bir yaşam sürmenin inceliklerini paylaşmayı hedeflemekteyiz. Amacımız; yıllar içinde edindiğimiz tüm deneyimlerimi içtenlikle ve eksiksiz sizlere aktarabilmek. Sizlerden gelen sorular ve talepler doğrultusunda, bilgi paylaşımlarımızı detaylandırmak isterim. Paylaşımlarınızı bekliyorum.


 

Seans Öncesi – Seans Esnası – Seans Sonrası Dikkat Etmenizi Önerdiğimiz Noktalar

  • Seanslardan yaklaşık 2 saat önce yemeğinizi yemiş olmanız ve yine seanslara çok aç gelmemeye dikkat etmeniz

  • Kendinizi rahat hissedeceğiniz, esnek kıyafetler ile seansa girmeniz

  • Seans öncesi zihinsel olarak kendinizi hazırlamanız, seanstan maksimum faydayı sağlamayı hedeflemeniz adına

  • Seans esnasında AN’da olmanız, AN’da kalmanız yani fiziksel ve zihinsel bizimle olmanız

  • Hocalarınızı dikkatlice dinleyip, hareketleri tam anladıktan sonra hareketleri yapmaya başlamanız

  • Hareketleri yapabildiğiniz ölçüde yapmanız, bedeninize bilinçsizce fazladan yük bindirmemeniz, gerektiğinde hocalarınızdan destek almanız

  • Hareketle veya bedeniniz ile ilgili bir sıkıntınız varsa, hocalarınızla paylaşmanız

  • Hareketler esnasında, hiç nefes tutmamanız, sürekli nefes alıp vermeniz, zorlanırken nefes vermeniz (özel bir nefes çalışması yapılan durumlar hariç)

  • Postürünüzün sürekli farkında olmanız ve sürekli kontrol etmeniz

  • Karnınızı hep içeride tutmaya çalışmanız, böylece core bölgenizi daha çok kuvvetlendirmeniz

  • Kas kütleniz arttıkça,  sınırlarınızı yavaş yavaş zorlamanız ancak bunu hep hocalarınızın gözetiminde yapmanız

  • Zihin - Beden - Ruh üçlüsünün her zaman bir bütün olduğu bilinciyle hareket etmeniz

  • Seans sonrasında, yaptığınız çalışmanın tüm bedeninize işlemesine izin vermeniz, bunun için kısa sürede olsa, seans sonrası yatarak dinlenmeniz

  • Seans sonrasında açlık hissediyorsanız, kas kütlenizi arttırmak için protein ağırlıklı beslenmeniz ve bedeninizi hiçbir zaman susuz bırakmamanız

    bizim ve sizin için önemlidir.


 


 


 

Unutmayın, her ANI yaşamak için tek şansımız var, iyi değerlendirin”

 

Sevgilerimizle;
Görkem Kural